Forum Pogadanki emerytow Strona Główna Pogadanki emerytow
Pogaduszki emerytów
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Regulamin fourm

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Pogadanki emerytow Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ella03
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:38, 14 Lut 2008    Temat postu: Regulamin fourm

Regulamin:

1. Forum służy do wymiany poglądów pomiędzy użytkownikami portalu na różne tematy w przeznaczonych do tego działach.
2. Komentarze służą do wyrażania swoich opinii na temat artykułów itp.

3. Zanim o coś zapytasz, użyj wyszukiwarki oraz przejrzyj działy. Możesz także skorzystać z opcji "Szukaj" by uniknąć zadawania po raz drugi tego samego pytania.

Najważniejsze zasady:

1. Kategorycznie zabrania się:

1. Obrażania w wypowiedziach osób bądź instytucji, w szczególności innych użytkowników Forum, poprzez lżenie, pomawianie, poniżanie, szyderstwa i okazywanie pogardy.

2. Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne, pogardliwe bądź obraźliwe - także w formie wygwiazdkowanej czy wykropkowanej. Wszystko da się powiedzieć bez tego typu określeń.

3. Umieszczania zdjęć lub ilustracji nie cenzuralnych oraz graficznych reklam - dotyczy to także awatarów.

4. Celowego wywoływania sporów.

5. Rejestracji i korzystania z Serwisu z więcej niż jednego loginu (konta), chyba że zostało to zgłoszone i uzyskało zgodę Administracji.



2. Zakazuje się także:

1. Reklamowania serwisów i forów internetowych bez zgody administracji.

2. Wpisywania na forum i komentarzach tytułów tematów wyłącznie wielkimi literami oraz z ilością znaków zapytania, wykrzykników i wielokropków łamiącą zasady polskiej pisowni, nadużywania wielkich liter w treści postów (zdania pisane wyłącznie wielkimi literami), a także pisania całej treści postu powiększonym lub zmniejszonym względem standardowego krojem pisma.

3. Umieszczania na forum i w komentarzach wiadomości niezgodnych z tematyką wątku.

4. Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie.

5. Umieszczania na forum i w komentarzach jednego posta pod drugim.

6. Zakładania na forum wątku z pytaniem, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie".

7. Umieszczania podpisów dłuższych niż 4 linijki, o ile cała treść podpisu nie zostanie umieszczona w znaczniku [hide], oraz stosowania wobec nich rozmiaru tekstu większego niż "normalny". Administracja ma prawo edytować podpis, który w jakikolwiek sposób utrudnia lekturę wpisów na Forum. Jeśli chcesz by inni wiedzieli o Tobie więcej uzupełnij pole O mnie w Twoim profilu.

8. Stosowania animowanych awatarów.

9. Zabrania się również stosowania awatara, który jest już używany przez innego użytkownika forum.

Pozostałe uwagi

1. Nad prawidłowym działaniem forum czuwają administratorzy i moderatorzy. Użytkownicy są zobowiązani zgłaszać im wszelkie problemy związane z funkcjonowaniem forum i komentarzy, jak i przypadki złamania regulaminu. Użytkownicy mają obowiązek przestrzegać zaleceń administratorów i moderatorów.

2. Wiadomości na forum i komentarze powinny być napisane zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego; polskie znaki diakrytyczne nie są wymagane, lecz zalecane.

3. Zakładanie na forum tematów wtórnych, nie spełniających norm interpunkcji i ortografii, nie wnoszących nowych treści. Będą one kasowane.

4. Zmniejszanie czytelności postów poprzez nadużywanie emotikon, stosowanie wielu kolorów bądź pisanie całych postów kolorem innym niż standardowy oraz częste zmiany formatowania tekstu (kursywa, pogrubienie, zmiany wielkości kroju pisma) na przestrzeni jednej wiadomości są niemile widziane. Kolor "red" zastrzeżony jest dla administracji forum.

5. Zabrania się usuwania uwag administracji forum z postów. Tylko administratorzy/moderatorzy mogą usunąć swoje komentarze.

6. Zakładając nowe tematy należy starać się nie powielać tych już istniejących.

7. Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat.

8. Posty zawierające nieoznaczone opisy treści książek i filmów (tak zwane spoilery) będą usuwane bez ostrzeżenia i powiadomienia. Jeśli ktoś koniecznie musi zdradzić treść utworu, powinien w poście umieścić napis UWAGA SPOILER i zostawić kilka linijek pustego miejsca pod napisem i/lub - co jest wskazane - sam spoiler napisać używając minimalnej wielkości pisma dostępnej na forum.

9. Wszelkie wpisy, które w jakiś sposób będą łamały powyższy regulamin, będą usuwane, a wiadomość o tym fakcie wysyłana do autora Prywatną Wiadomością, jeśli sytuacja będzie się powtarzać posty będą usuwane bez ostrzeżenia. W razie gdyby użytkownik nie zastosował się do upomnień moderatorów i w dalszym ciągu łamał regulamin zostaną, zostaną przeciwko niemu wszczęte odpowiednie procedury.

10. Notoryczne łamanie regulaminu i brak reakcji na upomnienia administracji forum będzie karane banicją.

11. Decyzja o usunięciu jest podejmowana przez ogół administracji, nie można się od niej odwołać.

12. Wszelkie uwagi na temat regulaminu proszę kierować do Administracji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Pogadanki emerytow Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin